Scanpix nuotr.

Viena didžiausių Baltijos šalyse integruotų teisinių paslaugų teikimo lyderė „Cobalt“ baigė metus laiko trukusį kokybės vadybos sistemos ISO 9001 diegimą. Teisininkai teigia, jog kokybės valdymo sistema užtikrins efektyvų projektų valdymą ir geresnį klientų aptarnavimą.

ISO paslaugų ir procesų kokybės valdymo sistema padeda išgryninti veiklos procesus – kas, ką, kada ir kaip turi padaryti. Procesų standartizavimas apibrėžia aiškias atsakomybės ribas. Be to, kokybės valdymo sistema apima ne tik teisinių paslaugų teikimą, bet ir pagalbines veiklas, tokias kaip personalo ir dokumentų valdymas, planavimas, vidaus auditai.

Anot ISO 9001 standartą įsidiegusios advokatų kontoros „Cobalt“ vadovaujančio partnerio Irmanto Norkaus, kokybės valdymo sistema standartizuoja procesus, tai leidžia paprasčiau stebėti darbo eigą, greitai reaguoti į netipines situacijas.

„Visgi mūsų konsultacijos, įdiegus ISO standartą, nepraranda individualumo ir netampa šabloniškomis. Mūsų siekis dar labiau sustiprinti poziciją, kad esame patarėjai verslui, kuriais pasitiki, kad mūsų paslaugos yra pažangiausios teisinių paslaugų rinkoje ir atitinka kiekvieno kliento specifinius poreikius“, – sako I. Norkus.

ISO standartą teisininkams įdiegė vadybos konsultantų bendrovė „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ (EKT). Kokybės valdymo sistemos diegimas užtruko beveik metus, vėliau ją auditavo akredituota pasaulinio tinklo sertifikavimo kompanija Bureau Veritas.

„Standartizuoti ir aiškiai aprašyti paslaugų teikimo procesai yra matuojami ir kryptingai tobulinami. Kiekvieno proceso efektyvumas matuojamas pasirinktais kriterijais. Klientai labai greitai pajunta pagerėjusią paslaugų kokybę“, –  teigia už ISO sistemos diegimą atsakingas EKT konsultantas Aris Lencevičius.

Be visų kitų privalumų, ISO kokybės valdymo sistema leidžia kontroliuoti paslaugų teikimo procese kylančias problemas, dar vadinamas neatitiktimis. Sukuriama speciali sistema neatitiktims registruoti, analizuoti priežastis, imtis gerinimo veiksmų.