Bendrovės nuotr.

Reklamos specialistai pastebi, kad greitų kreditų bendrovės vis mažiau reklamuojasi. Per metus išlaidos reklamai per televiziją, radiją ar internete sumažėjo beveik perpus. Pasak ekspertų, tam didžiausią įtaką turėjo įsigalioję griežtesni skolinimo reikalavimai.

Reklamos agentūros tikina, kad 2015-aisiais vartojimo kreditai buvo didžiausi reklamos užsakovai, bet jau dvejus metus iš eilės jų išleidžiamos lėšos klientų viliojimui – mažėja.

Specialistai sako, kad 2017 metais paskolas siūlančios bendrovės reklamai išleido beveik perpus mažiau nei pernai. Didžiausią įtaką tam turėjo įsigalioję griežtesni skolinimo reikalavimai, todėl sumažėjo galinčių pasiskolinti žmonių. Pavyzdžiui, nebegalima skolintis naktimis, leidžiama persigalvoti ir atidžiau vertinama finansinė žmogaus istorija.

Lietuvos banko duomenimis, 2016-aisiais naujų greitųjų kreditų skaičius sumažėjo perpus, taip pat gyventojai skolinosi mažesnes sumas ir rečiau vėlavo grąžinti kreditą.