FB nuotr.

Dujas namie įsivesti nutarusiems gyventojams sumažės rūpesčių tvarkant dokumentus. Nuo šiol nebereikės vykti į klientų aptarnavimo centrą pasirašyti atsakomybės ribų akto. Tai numatyta energetikos ministro įsakymu atnaujintame apraše dėl privačių klientų prijungimo tvarkos prie bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) dujų skirstymo tinklo.

Iki šiol klientai, norėdami pasirašyti atsakomybės ribas nustatantį dokumentą, turėdavo vykti į ESO klientų aptarnavimo centrą. Dabar šis ribų aktas bus siunčiamas paštu ir įsigalios automatiškai. Į klientų aptarnavimo centrą reikės vykti tik tuo atveju, jei nuosavybės riba nesutaps su apskaitos prietaisu, bet tokie atvejai – itin reti.

Energetikos viceministro Egidijaus Purlio teigimu, administracinė našta vartotojams turėtų mažėti ir toliau.

„Tai pirmieji žingsniai, mažinant administracinę naštą dujas įsivedantiems vartotojams. Privačių klientų prisijungimo prie dujų tinklų tvarka bus tobulinama ir toliau, kad dujų įvedimo procesas taptų kaip įmanoma sklandesnis ir greitesnis. To paties sieksime ir gyventojų prijungimo prie elektros tinklų srityje“, – sako E. Purlys.

Beje, tai nėra vienintelė naujovė, kuri užtikrins paprastesnį dujų įvedimo procesą. Nuo sausio 1 dienos dujų užpildymo kliento vidaus sistemoje paslauga įskaičiuota į prijungimo prie dujų tinklo kainą, tad atskirai nebereikės rūpintis jos užsakymu. Maža to, ši paslauga, kai yra baigtas vidaus tinklo įrengimas ir pastatytas dujų katilas, gali būti suteikiama visą parą klientui patogiu laiku.